Зразок резюме для помічника керівника

У чому допомагає помічник керівника

Помічник керівника є другою особою після начальника на будь-якому підприємстві або в будь-якій фірмі. Однак скласти резюме для отримання цієї вакантної посади дуже легко.

Претендент на цю посаду повинен мати вищу освіту (відповідне сфері діяльності даного підприємства або установи), або за відсутності такого – певний досвід роботи в даній області роботи.

Щоб звернути на себе увагу майбутнього роботодавця, необхідно в резюме докладно описати не тільки свої професійні якості і вміння (наприклад, вміння працювати з ПК та оргтехнікою, організаторські вміння), але і сконцентрувати увагу на своїх особистих якостях і бажанні працювати на благо компанії. Потрібно пам’ятати про те, що помічник керівника буде другою особою в компанії, тому вітається приємна зовнішність, грамотна мова і ділової, акуратний стиль одягу.

Як скласти резюме для помічника керівника

Помічник керівника – це його права рука, людина, яка займається всіма організаційними питаннями. Скласти резюме для отримання посади помічник керівника зовсім нескладно. Ви повинні мати вищу освіту (економічну або гуманітарну, все залежить від сфери діяльності компанії), а якщо такого немає, то зможете компенсувати це наявністю досвіду роботи в цій галузі. Щоб справити враження своїм резюме і отримати шанс потрапити на співбесіду, вам обов’язково потрібно вказати в резюме професійні навички, такі як відмінне знання ПК та офісної техніки, вміння грамотно скласти календар, організувати прийом. Важливим також є приємна зовнішність і грамотна мова, адже ви станете особою, яка завжди і в усьому буде супроводжувати керівника, допомагати в справах, підтримувати престиж компанії.

Зразок резюме для помічника керівника

Лимар Інна Іванівна

вул. Львівська, буд.45
м. Тернопіль, 46000
тел. +38 (035) 000-00-00
e-mail: limar@meta.ua

Мета Працевлаштування на посаду секретар-референт або помічник керівника 
Професійні навички
  • Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
  • Планування робочого дня керівника.
  • Зустріч і супровід VIP гостей
  • Координація роботи офісу
  • Досвід збору і обробки інформації

Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією. 

Особисті дані
  • Д.н. 15 січня 1978 р.
  • Одружена
  • Маю доньку п’яти років
Досвід роботи 2005р.  – теперішній часКомерційний банк „Банк 50”Посада: секретар-референт, помічник керівникаПосадові обов’язки: Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу Банку; ділове листування з іноземними партнерами, в т. ч. англійською мовою; переклад документації з англійської та на англійську мову. Участь у переговорах як перекладач. Планування робочого дня керівника. Контроль виконання доручень.  2001-2004 рр.Компанія “Металеві двері” (виробництво і реалізація броньованих дверей)Посада: секретар-референтПосадові обов’язки:

  • Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг), прийом і розподіл телефонних дзвінків (міні-атс),
  • переклад документації з англійської та на англійську мову;
  • планування і організація зустрічей,
  • переговорів керівника,
  • організація конференц-зв’язку,
  • бронювання і замовлення квитків і готелів,
  • прийом відвідувачів.

  

Освіта 1995-2000 рр.Київський педагогічний університетСпеціальність: педагог-психолог Додаткова освіта:2000-2001 рр.Центр вивчення іноземних мов “Лінгвіст”Курс вивчення англійської мови 
Додаткові відомості
  • Англійська мова – вільне володіння
  • ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Lotus, WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
  • Машинопис – 200 знаків на хвилину.
  • Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).

 

Немає комментарів

Залишити відповідь

Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.

5 + 6 =

×
Рекомендуємо переглянути