Характеристика з місця роботи. Як написати

Що представляє собою характеристика з місця роботи

Характеристика з місця роботи – це документ, що відображає інформацію про службову діяльність співробітника з урахуванням його особистих і професійних якостей і навичок. Цілі, згідно з якими складається характеристика з місця роботи, можуть бути абсолютно різними: як побутовими (вступ до навчального закладу, наприклад, або отримання позики), так і пов’язаними з прийняттям відповідних рішень органами державної та муніципальної влади щодо характеризується особи (видача всіляких дозволів , прийняття рішень про застосування стягнень або заохочень).

Залежно від мети, з якою оформляється документ, характеристики з місця роботи можна класифікувати як документи для внутрішнього документообігу підприємства (організації) і документи для зовнішнього використання. Внутрішні характеристики складаються, наприклад, у разі переведення працівника з однієї посади на іншу або при перекладі з відділу у відділ. Зовнішня характеристика оформляється як на особисту вимогу співробітника, так і згідно із запитом третіх осіб.

Документ складається на фірмовому бланку підприємства (організації) співробітником відділу кадрів, підписується його керівником і скріплюється печаткою. Якщо характеристика направляється в організацію, яка має свою встановлену форму характеристики, то документ складається за її зразком. Відомостями, які повинні бути обов’язково вказані в характеристиці з місця роботи, є:

  • повне найменування документа, реквізити організації, що становить його, дата складання. Ці дані слід розмістити в заголовку документа по центру бланка;
  • інформація про співробітника, яка включає в себе дату його працевлаштування і найбільш значущі його досягнення на займаній посаді;
  • оцінка професійних, ділових, особистісних, психологічних якостей співробітника, рівень його працездатності і взаємин в колективі, інформація про стягнення і заохочення;
  • заключна частина, яка заповнюється тільки для характеристик, які направляються третім особам. У цій частині вказується мета складання документа і найменування організації, в яку він надається.

Слід зазначити, що найбільш складними для складання є характеристики з місця роботи, які направляються в суд, оскільки запит такої характеристики не передбачає уточнення того, яка саме інформація буде підлягати розгляду. Виходячи з такої особливості складання документа, рекомендується попередньо проконсультуватися з самим співробітником, на чиє ім’я буде виданий документ, а також з його адвокатом. У таких випадках слід також пам’ятати, що особа, яка поставила свій підпис під характеристикою, несе пряму відповідальність за надання неправдивої інформації.

Зразок характеристики

Товариство з обмеженою відповідальністю «Приклад-А»

Адреса: м Миру, вул. Миру, д. 15, офіс 305, тел. 8 (0000) 000 – 00 – 00.

Характеристика

на Петрова Петра Петровича

 Петров Петро Петрович, дата народження 27 квітня 1976, останнє місце роботи – відділ кадрів в ТОВ «Приклад-А». Загальний стаж на займаній посаді 6 років. За час роботи зарекомендував себе як відповідальний і дисциплінований працівник, який може проявити ініціативу і прийняти правильне рішення в питаннях, що стосуються його професійної діяльності і знаходиться в межах його компетенції.

Петро Петрович проходив курси з підвищення кваліфікації і неодноразово використовував набуті навички у вирішенні поставлених завдань.

Взаємовідносини з колективом склалися хороші, підтримував співробітників в складний період, але при цьому дотримується корпоративних правил і норм. Неодноразово залишався на усне прохання керівництва на роботі після завершення робочого часу для вирішення проблем під час кризової ситуації.

Звільнено був за власним бажанням через зміну місця проживання. Процедура звільнення пройшла згідно з прийнятими нормами.

Генеральний директор: Василенко Василь Васильович
Немає комментарів

Залишити відповідь

Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.

two × 4 =

×
Рекомендуємо переглянути