Зразок резюме для головного бухгалтера

Хто такий головний бухгалтер та чим він займається

Головний бухгалтер, по суті, є правою рукою керівника, тому кандидатуру на цю посаду обирають з особливою педантичністю, і щоб ваше резюме не сховали в ящик потрібно сильно постаратися.

Основним головною вимогою до претендентів є досвід роботи, вкажіть в резюме як можна більше інформації про попередню роботу, свої обов’язки і досягнення.

Якщо у вас є сертифікати і грамоти то опишіть коли і за що їх отримали, це покаже, що ви розвиваєте свої професійні навички і стежте за нововведеннями в області бухобліку. Зробіть особливий акцент на ваших ділових та особистих якостей, адже ви маєте бути керівником головного сектора фірми – бухгалтерії.

Зразок резюме для головного бухгалтера – скачати

Приклад резюме Головного бухгалтера

ПІБ

Дата народження: xx.xx.xxxx
Місто: Київ
Моб. телефон: +38 (099) 000 00 00
E-mail: xxxxxxxxxxx@gmail.com

Основні дані:

Бажана посада:

  • Головний бухгалтер

Досвід роботи: більше 10 років
Автомобіль: є
Водійське посвідчення: маю
Готовність до переїзду: є

Досвід роботи:

2012 – 2016

ТОВ «Бета-шарінг» – Головний бухгалтер

Обов’язки:

  • Надходження і списання ОС, НМА, ТМЦ
  • Документи реалізації (рахунки-фактури, ТОРГ-12, акти наданих послуг)
  • Нарахування та виплата ЗП
  • Клієнт-банк
  • Касові операції
  • Облікова політика організації
  • Авансові звіти, відрядження
  • Акти звірок, робота з контрагентами, замовниками
  • Нарахування податків, здача звітів до податкового органу, Пенс.фонд, ФСС, статистику
  • Робота з банками та перевіряючими органами
  • Складання звітів для керівництва компанії з управлінського обліку
  • Операції по роботі відділу кадрів
  • оптимізація оподаткування

2005 – 2012

Група компаній «Зернопродукт» – Головний бухгалтер з функціями фінансового директора

Обов’язки:

  • Побудова системи бухгалтерського, управлінського, і податкового обліку
  • Керівництво бухгалтерією в складі 11 осіб (планування графіка роботи, розподіл обов’язків і навантаження, контроль за виконанням завдань, своєчасність надання звітів)
  • Робота з банками (Відкриття / закриття валютних і рублевих рахунків. Висновок, депозитних та кредитних договорів на вигідних для підприємства умовах. Ведення переговорів з топ-менеджерами та керівництвом банків)
  • Організація системи внутрішньої фінансової звітності холдингу
  • Ведення роботи з податковими інспекціями, фондами. Багатий досвід у відстоюванні інтересів при проведенні виїзних (замовних) податкових перевірок
  • Оптимізація оподаткування в рамках законодавства
  • Валютні операції (паспорта угод, довідки про валютні операції, довідки про підтверджуючі документи, курсові різниці в бух. І податковому обліках)
  • Повернення ПДВ (будівництво, виробництво, придбання ОС). З бюджету повернуто дуже великі суми
  • Нарахування податків і здача звітності з податку на прибуток, ПДВ, податку на майно, транспортного податку, земельного податку, довідки про середньої облікової чисельності
  • Робота з органами статистики (звіти, довідки)
  • Робота з контрагентами (своєчасність оплати заборгованості, надходження товарів, матеріалів)
  • Участь в переговорах
  • Керівництво співробітниками офісу: водії, кур’єри, постачальники і т.д.
  • Контроль і управління фінансовими ресурсами холдингу (в.о. фінансового директора)

Освіта:

1986 – 1991

Новосибірський інститут радянської кооперативної торгівлі, Товарознавець непродовольчих товарів

Професійні навички:

  • активність
  • уважність
  • посидючість
  • Уміння працювати в стресових ситуаціях як в команді, так і поодинці
  • Орієнтованість на результат
  • Віддаю перевагу знаходити оптимальне рішення в короткі терміни при обмеженому часі і ресурсах
  • Досвід роботи по слаживанию психологічної напруженості в колективі
  • Досвід роботи на рівні фінансового директора і головного бухгалтера Холдингу
  • Уміння грамотно і ініціативно організувати роботу підлеглих для досягнення цілей, поставлених керівництвом.
  • Уміння вести переговорний процес з контрагентами, банками та контролюючими органами з досягненням максимальної вигоди для підприємства.
  • Досвід роботи у відрядженнях.
  • Знання: 1С 7.7, 8.2, 8.3, ПК, Windows. Word. Excel.

Про себе:

  • відповідальність
  • вимогливість
  • принциповість
  • уважність
  • працездатність
  • Легко освоюю нове
Немає комментарів

Залишити відповідь

Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.

18 − 7 =

×
Рекомендуємо переглянути