Зразок резюме для діловода

    Хто такий діловод

    Професія діловода полягає у веденні документообігу компанії. Кожен день через руки фахівця проходить маса документації, яку необхідно проаналізувати, обробити і, при необхідності, відправити адресату. У деяких фірмах посаду діловода може включати завдання секретаря або офіс-менеджера – особисті прохання керівництва, дзвінки, роботу з клієнтами, ведення кореспонденції та навіть переклад документів з іноземних мов.

    Дана професія перспективна, як правило, тільки у великих компаніях, оскільки саме там існують серйозні служби секретаріату.

    Місця роботи

    Діловоди потрібні будь-якої великої компанії, архіву, освітнього чи культурного закладу, довідковій службі, а також багатьом іншим організаціям.

    Історія професії

    У давній час діловодством займалися писарі і секретарі, і тільки в кінці минулого століття з’явилася професія діловода. В сучасний час роботи з документами стало дуже багато і зараз навіть в університетах з’явилися факультети, які готують фахівців у сфері документознавства та архівної справи.

    Обов’язки діловода

    Посадові обов’язки діловода залежать від сфери діяльності і величини компанії-роботодавця, при цьому основні функції полягають в наступному:

    • ведення документообігу компанії;
    • реєстрація та обробка кореспонденції;
    • ведення телефонних переговорів і робота з клієнтами;
    • контроль своєчасного виконання документів;
    • ведення архіву документів;
    • знання основних положень ЕГСД (Єдиної державної системи діловодства) і нормативно-правових актів, що містять правила ведення документації в певній організації;

    У деяких компаніях діловод займається перекладом кореспонденції і документів з англійської на російську і навпаки.

    Вимоги до діловода

    Основні вимоги до діловоду включають в себе:

    • вищу освіту (бажано: економіка, документознавство, архівознавство);
    • володіння ПК та офісною технікою;
    • вміння працювати з документами (оформлення, ведення реєстрів, архівування тощо);
    • вміння вести комунікації з клієнтами;
    • досвід роботи на аналогічній або схожій посаді від 1 року.

    Крім професійних навичок, діловод повинен бути акуратним, уважним і посидючим.

    У деяких компаніях також потрібне знання англійської мови.

    Як стати діловодом

    Для того щоб отримати посаду діловода у великій компанії необхідно мати вищу освіту і досвід роботи більше 1 року. Крім того, корисно буде закінчити комп’ютерні курси, так як завдання фахівця включають роботу з ПК та офісною технікою.

    Зарплата діловода

    Заробітна плата діловода залежить від рівня професійної підготовки і може коливатися від 15 до 50 тисяч рублів на місяць. Також заробіток залежить від регіону роботи, величини компанії-роботодавця і специфіки його діяльності. Середня зарплата діловода становить 25 тисяч рублів.

    Зразок резюме діловода

    ПІБ

    Дата народження: xx.xx.xxxx

    Місто: Київ

    Моб. телефон: +7 (000) 000 00 00

    E-mail: xxxxxxxxxxx@gmail.com

    Основні дані:

    Бажана посада:

    • діловод

    Зайнятість: постояннаяОпит роботи: від 5і летЗнаніе мов: німецьку, англійскійАвтомобіль: естьВодітельскіе права: естьГотовность до переїзду: так

    Досвід роботи:

    2007 – 2015: Компанія: ВАТ “Плюс Банк” – діловод секретаріату

    Обов’язки:

    • Складання бюджету служби
    • Заповнення (перевірка) посвідчень про відрядження
    • Участь в процедурах оцінки персоналу.
    • Організація і контроль адаптації персоналу
    • Участь в організації та проведенні корпоративних заходів
    • Забезпечення життєдіяльності офісу
    • Первинна перевірка комплектності та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, прийом лікарняних листів, прийом / звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх документів, проведення атестації
    • Відкриття архіву в м Новосибірську
    • Прийом сформованих досьє і зберігання цих досьє в архіві м Новосибірська
    • Прийом документів в досьє архіву м Новосибірська за постредітним операціями (квитанції, заяви, графіки платежів і т.д)
    • Виїмка документів за актами, описам з архіву
    • Зберігання ПТС приходять з ГО Банку
    • Допомога при проведенні інструктажів по офісах з протипожежної безпеки, заповнення журналів реєстрації по інструктажів
    • Прийом і сортування вхідної / вихідної кореспонденції для подальшої передачі в операційні офіси
    • Контроль за правильністю оформлення вихідних документів
    • Оформлення накладних, формування і централізована відправка вихідної кореспонденції в сторонні організації і віддалені структурні підрозділи Банку за допомогою експрес пошти
    • Виконання доручень Регіонального директора р Новосибірська
    • Виконання доручень начальника Секретаріату м.Києва.

    Освіта:

    2004 – 2009

    вища: Новосибірський Гуманітарний Інститут, Фінансовий менеджмент

    Професійні навички:

    • ведення діловодства
    • Робота з первинною документацією
    • Складання табеля робочого часу, листів, наказів, службових записок і т. Д.
    • Володіння ПК, MS Office, Excel 2007, Internet.
    • Знання програми 1С версії 7.7; Консультант Плюс; Batt.

    Про себе:

    Зібраність, уважність, пунктуальність, здатність до навчання, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, висока ступінь відповідальності, комунікабельність, ділова етика, старанність, вміння працювати в команді, дисциплінованість, акуратність, маю організаторські здібності.

    Немає комментарів

      Залишити відповідь

      Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.

      ×
      Рекомендуємо переглянути
      Зразок резюме вихователя дитячого садка
      Зразок резюме – скачати приклад українською мовою (2018)
      Как составит резюме, образец