Зразок резюме для діловода

Хто такий діловод

Професія діловода полягає у веденні документообігу компанії. Кожен день через руки фахівця проходить маса документації, яку необхідно проаналізувати, обробити і, при необхідності, відправити адресату. У деяких фірмах посаду діловода може включати завдання секретаря або офіс-менеджера – особисті прохання керівництва, дзвінки, роботу з клієнтами, ведення кореспонденції та навіть переклад документів з іноземних мов.

Дана професія перспективна, як правило, тільки у великих компаніях, оскільки саме там існують серйозні служби секретаріату.

Місця роботи

Діловоди потрібні будь-якої великої компанії, архіву, освітнього чи культурного закладу, довідковій службі, а також багатьом іншим організаціям.

Історія професії

У давній час діловодством займалися писарі і секретарі, і тільки в кінці минулого століття з’явилася професія діловода. В сучасний час роботи з документами стало дуже багато і зараз навіть в університетах з’явилися факультети, які готують фахівців у сфері документознавства та архівної справи.

Обов’язки діловода

Посадові обов’язки діловода залежать від сфери діяльності і величини компанії-роботодавця, при цьому основні функції полягають в наступному:

  • ведення документообігу компанії;
  • реєстрація та обробка кореспонденції;
  • ведення телефонних переговорів і робота з клієнтами;
  • контроль своєчасного виконання документів;
  • ведення архіву документів;
  • знання основних положень ЕГСД (Єдиної державної системи діловодства) і нормативно-правових актів, що містять правила ведення документації в певній організації;

У деяких компаніях діловод займається перекладом кореспонденції і документів з англійської на російську і навпаки.

Вимоги до діловода

Основні вимоги до діловоду включають в себе:

  • вищу освіту (бажано: економіка, документознавство, архівознавство);
  • володіння ПК та офісною технікою;
  • вміння працювати з документами (оформлення, ведення реєстрів, архівування тощо);
  • вміння вести комунікації з клієнтами;
  • досвід роботи на аналогічній або схожій посаді від 1 року.

Крім професійних навичок, діловод повинен бути акуратним, уважним і посидючим.

У деяких компаніях також потрібне знання англійської мови.

Як стати діловодом

Для того щоб отримати посаду діловода у великій компанії необхідно мати вищу освіту і досвід роботи більше 1 року. Крім того, корисно буде закінчити комп’ютерні курси, так як завдання фахівця включають роботу з ПК та офісною технікою.

Зарплата діловода

Заробітна плата діловода залежить від рівня професійної підготовки і може коливатися від 15 до 50 тисяч рублів на місяць. Також заробіток залежить від регіону роботи, величини компанії-роботодавця і специфіки його діяльності. Середня зарплата діловода становить 25 тисяч рублів.

Зразок резюме діловода

ПІБ

Дата народження: xx.xx.xxxx

Місто: Київ

Моб. телефон: +7 (000) 000 00 00

E-mail: xxxxxxxxxxx@gmail.com

Основні дані:

Бажана посада:

  • діловод

Зайнятість: постояннаяОпит роботи: від 5і летЗнаніе мов: німецьку, англійскійАвтомобіль: естьВодітельскіе права: естьГотовность до переїзду: так

Досвід роботи:

2007 – 2015: Компанія: ВАТ “Плюс Банк” – діловод секретаріату

Обов’язки:

  • Складання бюджету служби
  • Заповнення (перевірка) посвідчень про відрядження
  • Участь в процедурах оцінки персоналу.
  • Організація і контроль адаптації персоналу
  • Участь в організації та проведенні корпоративних заходів
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Первинна перевірка комплектності та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, прийом лікарняних листів, прийом / звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх документів, проведення атестації
  • Відкриття архіву в м Новосибірську
  • Прийом сформованих досьє і зберігання цих досьє в архіві м Новосибірська
  • Прийом документів в досьє архіву м Новосибірська за постредітним операціями (квитанції, заяви, графіки платежів і т.д)
  • Виїмка документів за актами, описам з архіву
  • Зберігання ПТС приходять з ГО Банку
  • Допомога при проведенні інструктажів по офісах з протипожежної безпеки, заповнення журналів реєстрації по інструктажів
  • Прийом і сортування вхідної / вихідної кореспонденції для подальшої передачі в операційні офіси
  • Контроль за правильністю оформлення вихідних документів
  • Оформлення накладних, формування і централізована відправка вихідної кореспонденції в сторонні організації і віддалені структурні підрозділи Банку за допомогою експрес пошти
  • Виконання доручень Регіонального директора р Новосибірська
  • Виконання доручень начальника Секретаріату м.Києва.

Освіта:

2004 – 2009

вища: Новосибірський Гуманітарний Інститут, Фінансовий менеджмент

Професійні навички:

  • ведення діловодства
  • Робота з первинною документацією
  • Складання табеля робочого часу, листів, наказів, службових записок і т. Д.
  • Володіння ПК, MS Office, Excel 2007, Internet.
  • Знання програми 1С версії 7.7; Консультант Плюс; Batt.

Про себе:

Зібраність, уважність, пунктуальність, здатність до навчання, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, висока ступінь відповідальності, комунікабельність, ділова етика, старанність, вміння працювати в команді, дисциплінованість, акуратність, маю організаторські здібності.

Немає комментарів

Залишити відповідь

Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.

seventeen − 9 =

×
Рекомендуємо переглянути