Зразок резюме для аудитора

Як скласти резюме для аудитора

В першу чергу треба визначитися, в який саме сфері аудиту ви хочете розвиватися, а також скласти список компаній, в яких ви хотіли б працювати. Це допоможе вам розробити чіткий план подальших дій. Після того, як ви склали список, необхідно вивчити всю доступну інформацію про ці компанії, можливості працевлаштування, процесі відбору, варіантах професійного зростання. Непогано також відвідати форуми, де інші кандидати діляться досвідом проходження інтерв’ю в різних компаніях.

Вибравши компанію-роботодавця вашої мрії, ви можете сміливо переходити до складання резюме. Однак не варто недооцінювати вплив вашого curriculum vitae на думку майбутнього роботодавця. Резюме являє собою узагальнену інформацію про вас як про потенційного співробітника (про вашу освіту, навички, досвід роботи і основні досягнення), воно – ваша візитна картка. За даним документом роботодавець приймає рішення про те, чи варто запрошувати кандидата взяти участь в етапах відбору.

Скачати резюме для аудитора

ПІБ

Дата народження: xx.xx.xxxx
Місто Київ
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: xxxxxxxxxxx@gmail.com

Основні дані:

Бажана посада: аудитор
Зайнятість: постійна
Досвід роботи: більше 10 років
Автомобіль: є
Водійське посвідчення: маю

Досвід роботи: лютий 2013 року по теперішній час.

Компанія: ТОВ «Аудит» – Керівник групи аудиторських перевірок

Обов’язки:

  • керівництво відділом з 5 підлеглих;
  • організація перевірок холдингових організацій різних видів діяльності;
  • ведення, відновлення бухгалтерського обліку,
  • перевірка всіх розділів бухгалтерського обліку та оподаткування;
  • аналіз фінансово-господарської діяльності, оптимізація податків

травень 2009 – січень 2013 р: Компанія: ТОВ «Компанія АУДИТ» – асистент аудитора

Обов’язки:

  • участь в аудиторських перевірках;
  • підготовка звітних документів за результатами перевірок;
  • підготовка письмових консультацій з податкового обліку.

жовтень 2003 – квітень 2009 р: Компанія: ТОВ «Старт» – Бухгалтер

Обов’язки:

  • відновлення бухгалтерського обліку;
  • ведення обліку по ОСНО і усно;
  • складання та подання звітності в ПФР і ФСС;
  • надходження, переміщення, переоцінка, повернення товару постачальникам;
  • облік розрахунків з постачальниками та підрядниками, покупцями і замовниками;
  • нарахування заробітної плати, страхових вносов, залишення і здача звітності до Фондів;
  • облік розрахунків з підзвітними особами;
  • звірка з постачальниками.

Освіта:

1998 – 2003: Житомирський інститут народного господарства – Бухгалтерський облік

2010 – 2015 роки: Додаткова освіта – Інститут професійних бухгалтерів і аудиторів України, м.Київ.

Професійні навички:

Знання бухгалтерського обліку, податкового, цивільного законодавства, 1С Бухгалтерія, Exel, Word.

Про себе:

Розвинена пам’ять, аналітичне, логічне мислення, високий рівень математичних здібностей, уміння концентрувати увагу.

Обов’язковість, зосередженість, старанність, наполегливість, посидючість, терпіння, чесність, вміння зберігати комерційну таємницю

Немає комментарів

Залишити відповідь

Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.

fifteen + 18 =

×
Рекомендуємо переглянути