Зразок резюме для адміністратора ресторану

Як скласти резюме для адміністратора ресторану

Резюме адміністратора складається з кількох тематичних розділів. Заповнивши блок «Особиста інформація» (ПІБ, дата народження, місто проживання і т. Д.), Переходьте до опису свого досвіду роботи. Тут вказуються періоди початку і закінчення роботи, посаду, довідкові відомості про компанію-роботодавця, а також наводиться короткий список основних обов’язків і досягнень. Не перевантажуйте резюме зайвими відомостями: досить назвати 3-4 місця роботи (кожне – в окремому блоці) або охарактеризувати стаж за останні 10 років.

Обов’язки адміністратора можна, наприклад, описати таким чином:
– Керувала персоналом ресторану (колектив – 15 осіб: 7 офіціантів, 3 бармени, 5 кухарів). Раз в 3 місяці проводила навчання для офіціантів, з метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті кількість позитивних відгуків про наш ресторан збільшилася в середньому з 5 до 20 в місяць.
– Щодня спілкувалася з відвідувачами (понад 50 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер’єру, введення нових страв або послуг). Завдяки цьому була введена послуга «Меню для дітей» (з наданням дитячого стільчика), що призвело до збільшення прохідності на 20%, загальна виручка від нововведення склала 170 000 рублів на місяць.
– Забезпечила безперебійну роботу кухні, розрахувавши потреби з урахуванням залишків на складах, завдяки чому було налагоджено своєчасне постачання продуктів. Терміни поставки скорочені з 1 місяця до 20 днів.
– Проводила періодичну інвентаризацію сировини, в результаті вдалося знизити недостачу продуктів на 25%.

Свої досягнення опишіть наочно, по можливості покажіть їх на конкретних прикладах: «За рік моєї роботи кількість негативних відгуків про Сервіс в готелі на booking.com скоротилося з 30 до 10%».

У блоці «Освіта» потрібно вибрати ваш рівень освіти, після чого вписати назву і рік закінчення навчального закладу, факультет і спеціальність.

Блок «Ключові навички» повинен містити відомості про компетенції, з яких складається ваш професіоналізм. Для адміністратора важливо, наприклад, наступне:
– досвід роботи в сфері гостинності – 5 років;
– знання стандартів гостинності;
– вміння вирішувати конфліктні ситуації;
– знання нормативної документації: СанПіН до підприємств громадського харчування, закону про захист прав споживачів.
– досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів;
– вміння мотивувати персонал;
– навик ведення переговорів та ділової переписки;
– знання закупівельної діяльності ресторану.

В поле «Додаткові відомості» ми рекомендуємо вказати факти, поки не згадувані в резюме, але важливі для отримання посади адміністратора. Можна навести приклад того, як особисті якості допомагають вам у роботі: «Ввічливість, стресостійкість і неконфліктність допомагають мені ефективно спілкуватися з відвідувачами і підтримувати позитивний імідж компанії». Для адміністратора також важливі такі риси, як відповідальність, ретельність, комунікабельність, акуратність, уважність, грамотна усна і письмова мова, організаторські здібності, порядність, пунктуальність, енергійність. Впишіть ті з них, якими володієте.

Скачати зразок резюме для адміністратора ресторану

ПІБ

Дата народження: xx.xx.xxxx
Місто Київ
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: xxxxxxxxxxx@gmail.com

Основні дані:

Бажана посада:

  • Адміністратор ресторану

Зайнятість: постійна
Досвід роботи: від 5 років
Іноземні мови: англійська
Водійське посвідчення: маю
Автомобіль: є

Досвід роботи:

2015 – 2016

компанія: ЗАТ Космік – Старший адміністратор ресторану (боулінг)

Обов’язки:

  • зустріч і розміщення гостей
  • забезпечення порядку в залі
  • управління касою
  • оформлення заказу
  • обслуговування столу
  • контроль роботи персоналу і зали боулінгу і ігротеки
  • замовлення товару для ігрової зони та боулінгу
  • необхідна звітність і документація
  • інвентаризація
  • пошук нових співробітників
  • навчання співробітників
  • замовлення макетів реклами в відділ маркетингу
  • вирішення конфліктних ситуацій
  • взаємодія з офіціантами

Освіта:

2011 – 2014

ХТЕТ (Харківський Торгово-Економічний Технікум), Організація обслуговування в громадському харчуванні

Професійні навички:

  • старанність
  • комунікабельність
  • стресостійкість
  • вміння вирішувати конфліктні ситуації
Немає комментарів

Залишити відповідь

Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.

nine + 5 =

×
Рекомендуємо переглянути